korreh

Direktlänk till inlägg 14 maj 2013

Alla är lika mycket värda, eller?

Av korreh - 14 maj 2013 19:54

Ingen skola är parfekt och felet med skolan jag går på ni är...

1- Dem bjöd in en skola med elever jag bråkar med till våran skolresa

2- Dem behandlar oss olika!!

Kommer alltid hata denna skola för det och speciellt det sista!!! Ibland tänker jag på om det kanske vore bättre om jag hoppade av. tänkt det sen ettan och tänker så nu!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av korreh - 20 oktober 2013 16:53

Hej tänkte skriva lite bara för skoj skull! Nu går jag stylist vilket betyder tre år till på gymnasiet men det är det värt! Inte för att jag tror att någon ser detta men har det sjukt mycket bättre nu än på min förra skola eller vad man ska kalla det...

Av korreh - 20 maj 2013 12:04

Nu äre så att jag inte orkar med detta längre! Tänker inte ens skriva något mera! Nu lägger jag ner bloggen!! ...

Av korreh - 19 maj 2013 16:19

Tänkte berätta om helgen. I fredag åkte jag till Tärnsjö där jag var med Krull och Mikkans farmor. Jag bjöd henne på Thaimat så pratade vi en massa tills Krull och Mikkan kom dit. Sen var jag med Krull och Sussi hela kvällen. Sen på lördag var jag me...

Av korreh - 17 maj 2013 11:57

Det var länge sen jag kände mig så här jävla besviken på någon. Sist jag var så här besviken var när jag gick i 7,8 och 9an. Fyrisskolan hejdå! Vill aldrig dit mer. Trodde seriöst det var en bra skola med bra lärare som brydde sig om alla elever men ...

Av korreh - 17 maj 2013 07:22

Fredag idag!! Skönt eller vad? Idag ska jag till Tärnsjö och träffa mitt hjärtegull som heter Krull. Får se va vi gör kanske drar en Thai eller nå. Sjukt god Thaimat dom har i Tärnsjö! Alla bör prova den. Ajaa förutom det är de ju fint väder men tack...

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards