korreh

Alla inlägg under september 2012

Av korreh - 30 september 2012 20:42

Sitter hemma hos Simon med
Simon och Jonathan! Dom nördar något spel på mobilen och diskuterar om spelet haha kul liv dom har! Haha nu sitter Jonathan och diskuterar om det hörs när hans fot knäcker. Imorgon är det skolan, hur ska man orka det då? Men ajaa vi får väl ta dagen som den kommer och se vad som händer...

Nu svarar vi på massa frågor som Simon ställer från mobilen!

Bättre bild på våra vackra hattar vi hade på oss igår!

Av korreh - 30 september 2012 17:24

Sitter i bilen ska lämna storebror på alanda för att han ska hem till Norge. Förutom detta så har jag städat mitt rum idag känner mig duktig!

Hejdå så länge storebror <3

Av korreh - 30 september 2012 12:56

Jag och Adam har precis ätit pizza vilket var super gott en dag som denna! Just nu känns det som att jag aldrig ska dricka mer... Ska strax ringa Mariell och berätta om kvällen/natten som varit och säga vad hon missade! Och för er ska jag nu berätta vilket underbart gudbarn jag har och vilken underbar vän jag har! Jag har fått världens bästa julklappar! Ena fick jag igår och den andra kommer jag få snart!!! Sjukt jävla glad och tacksamm är jag för julklapparna!! Tror inte jag riktigt förstått än men kommer nog gråta som en bebis och skrika av lycka när jag får den andra julklappen!!

lite bilder från kvällen/natten som varit!
Tack alla som var med! <3

ps: hade super snygga klackskor på mig igår dom är typ 14cm höga men jag älskar dom! <3

Av korreh - 30 september 2012 11:01

Skulle berätta vad jag gjorde igår men kom fram till att nej jag ska nog inte göra det för erat bästa...

Var i alla fall med Mariell, Krille och Mikaela. Krille hade fixat party hattar började på redroom sen vidare till ett ställe som söög och jag blev sne på en brud där... Sen vidare för att äta MAT! Sen redroom igen träffade massa och folk bjöd på dricka och tåle inte ett nej så blev för full!! haha ja resten får ni räkna ut själva!


Bilder kommer sen!




Av korreh - 29 september 2012 17:21

Hej mina kära Läsare! Blir inte bra på någon bild och snart kommer Mariell till mig har damp ser ut som en gammal kärring men ajaa ni får se en bild i alla fall så kommer nog lite fest bilder upp sen ska ni se! puss

Av korreh - 29 september 2012 15:34

Blir krogen med Mariell, Mikaela och Krille! Jag är fett taggad känns som att det var evigheter sen jag var på krogen med min bby Mariell! Älskar henne otroligt mycker och för er som inte vet vem det är så är det mitt gudbarns mamma. Hon är helt otroligt underbar och en av mina närmaste vänner hon är en del av min familj! Kommer bli så jävla kul ikväll!!! Hoppas även att ni får en underbar kväll! <3

Haha en bild på mig utan smink när jag även har mammas (fina) tröja på mig. Jag kan lägga upp en finare bild på mig sen när jag är fixad och klar! (:

Av korreh - 29 september 2012 10:00

Hemskt väder ute!!! Ligger i sängen och har typ nyss ätit frukost. Funderar
på om jag ska dra upp till sporthallen och gymma lite sen sola solarium efter. Ja varför inte? Det behövs sol en sådan här höst dag!! <3

Bilden tog jag igår när jag satt på bussen hem från stan!

Av korreh - 28 september 2012 19:23

Ibland hatar jag att bo på landet men ibland älskar jag att bo på landet... Ibland hatar jag att åka buss mellan våla och Uppsala men ibland gillar jag det för det är så skönt att lyssna på musik och se det vackra utanför. Det bästa med att bo i våla är att alla känner alla ibland är ju även det jobbigt... Men jag älskar ändå mitt lilla Våla på något sätt, vill flytta men ändå inte. Här är jag född, här har jag växtupp, här har jag lekt när jag var liten, här har jag haft dom roligaste festerna med dom bästa personerna. Ibland är nog livet helt underbart! <3

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards