korreh

Alla inlägg under november 2012

Av korreh - 30 november 2012 22:00

Hej bloggen! Varit i skolan idag och skrivit en massa på ... ....!! Kommit en bra bit på ..... så det känns skönt. Förutom det så har skoldagen varit töntig tack vare små saker som människor dumt nog förstorar...

Efter skolan hämtade Jompa och Daniel mig så åkte vi och besiktade bilen sen vidare hem för att ge mamma och pappa julklappen som Jompa och Daniel hade köpt åt mamma och pappa från oss tre.

Sen när jag kom hem
drog jag vidare hem till Ida, Matte och Miranda så åt vi mat, drack kaffe och hade det mysigt!

Nu blir det i alla fall tv sen sova! Puss<3

Av korreh - 29 november 2012 19:35

Varit i skolan idag och fixat jul fint. Börjar faktiskt bli mysigt i skolan nu...Plus att det är ju även snö lite här och där, älskart!

Sen på bussen hem mötte jag min kusin, Niklas. Vi drog hem till honom så bjöd Sandra på mat. Sen gav jag Sandra massage för hon hade så ont i ryggen, stackarn...
+ att jag och Noah läste böcker och lekte tillsammans.

Nu är jag hemma och jag precis duschat. Nu blir det tv mys innan jag ska sova. Puss på er! <3

Av korreh - 28 november 2012 18:15

Kom precis fram till att jag måste köpa nya kläder... Jag var jätte duktig förut på att shoppa men jag har blivit sämre på det tyvärr..  Jag älskar mode, men det är väldigt sällan jag köper dom senaste mode plaggen. Jag köper alltid det jag tycker är fint bara. Men nu har jag hittat ett plagg som är väldigt inne just nu och som jag älskar!!


PALJETTER!!!!!  

Paljetter på kläder tycker jag är så himla fint speciellt på klänningar. Jag har även hittat super fina paljett tajts. Fast dom kostade runt tre tusen kronor. Tajtsen passar bra till vardags och fester men paljett klänningar hörs bara till fester enligt mig. Man känner sig så mycket finare, mer uppklädd i paljetter tycker jag!  

En hemsida som har väldigt fina och inte dyra paljett klänningar är Nelly.com


Om ni vill se mer av skönhet och mode mässan så gå in på..

http://www.kanal5play.se/#!/play/program/226057/video/24537203|/program/226057


Andreas Wijk heter han som prata. Han pratar med Foki och Isabell Adrian på den här länken!   


 

Detta är Andreas Wijk för er som inte vet vem han är!     










Av korreh - 28 november 2012 15:54

Precis kommit hem från skolan och ska snart äta pannkakor!!!
Vi fick fika idag i skolan det var massa bullar, vindruvor, cider (läsk) och pepparkakor! Hur mysigt som helst plus kaffe på det såklart! Sen har vi även fixar lite jul stämning på skolan idag. Vi har satt upp stjärnor lite här och där i klassrummen!

Vad som händer idag vet jag inte riktigt men nu ska jag i alla fall sätta mig framför tvn med Dexter medans pappa steker pannkakorna till mig! :)

Av korreh - 28 november 2012 12:05

Hej bloggen! Idag när jag kom till skolan så var jag helt själv i klassen... Dom andra var i Bollnäs på någon idrotts sak så dom fick sov morgon förutom jag. Jag har varit själv med lärarna idag och det var så jävla skönt så jag skulle vilja ha en egen klass som bara jag går i! Men nu är det lunch och efter lunchen kommer dom andra tillbaka... Men men kan vara kul att vara med dom ibland också men just idag skulle jag vilja vara själv, underbart!!!

Igår hade jag film mys med Dennis och Robin vi drack kaffe och käkade toast. Vi kollade på en av Lisbeth Salander filmerna. Grymt jävla bra var den!

Nu ska jag chilla vidare i skolan och snart blir det fika! <3

Av korreh - 26 november 2012 17:50

Här är mina dusch produkter för håret. dom vägrade laddas upp före. Bloggar en annan dag om hur jag tyckte produkterna var men dom luktar sjukt gott.

Tips på hur man ska sköta håret!!

Shampoo uppe inte i topparna av håret, man kan ta lite men inte mycket!

Inpackning- efter inpackning så ha alltid i balsam!! håret blir finare då och inpackinigen hjälper bättre!

Olja- hår olja gör håret finare och bättre!!

Om du vill ha längre hår så föna inte håret, platta inte håret och sätt inte upp håret! Jag brukar själv aldrig föna håret! Skydd pray är viktigt om du vill platta eller locka håret. Men sätter man upp håret så sliter man på håret men om man vill sätta upp håret så använd toffs utan gärn grej på!!
Istället för hår borste så använd en kam som pinnarna har stort mellan rum i mellan för det är bättre för håret. Kama aldrig håret när håret är blött för då sliter du på håret. Blött hår är känsligt...

Det var allt från mig nu ha en trevlig kväll! Puss (:

Av korreh - 26 november 2012 17:20

Nu ska jag ta bort sminket och göra ansiktsmask sen blir det att pröva mina nya hårprodukter!! Kaffe plus mode tidning till ansiktsmasken kanske? Ja varför inte! :) Sen blir det nog mysa framför tv med tända ljus och mamma! <3

Om ingenting annat kommer i mellan! Puss på er <3

Av korreh - 26 november 2012 16:16

Hej hej! Nu sitter jag på bussen på väg hem från skolan. Haft en super mysig dag. Vi har gjort hem-gjorda köttbullar till vårat julbord och lyssnat på musik. Förutom detta så har jag satt upp massa bilder på vad vi får göra i skolan. Sen åt Frida och jag tacos till lunch idag, gott!!

Sen bjöd även Becca på hubbadubba tuggumi eller vad det heter?

Sjukt trött efter igår men det var väldigt kul! <3

Köpte ett mineral-puder som var jätte bra som jag tycker att ni borde pröva! Sen är jag även super nöjd med mitt armband som jag också köpte igår.

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards