korreh

Alla inlägg under december 2012

Av korreh - 26 december 2012 13:59

Hej bloggen! Nu sitter jag i bilen med Guzen och min storebror Jompa. Vi ska till Uppsala och köpa kläder, Jompa tänkte typ köpa 3-4 par G-STAR jeans eller något och vad jag köper får vi se. Sen ska ja även hem till Tor i dag för första gången. Vi får väl se hur det går... Nu ska jag vara social här men ni hörs senare eller i morgon. Puss <3

Bild på mina nya strumpor ;)

Av korreh - 25 december 2012 21:09

Haft en super mysig dag!! Massa lek, mat och fika. Sen efter det blev det ansikts skrubb, ansiktsmask och målade naglarna, det blev min nya glitter färgade nagellack som jag fick av mamma igår. (:

Jag har nyss sätt på Victorias secret fashion show 2012 och jag älskart!! Alltid så jävla snygga underkläder och deras vingar kan man typ dö för!!! Såg jul-kläder? från VS fashion show 2012 nyss som jag verkligen verkligen älskade!!! Det var en del bra sångare där och det var så fint skapat allt ihop. Bästaste på hela året var det här förutom Mode mässan. I Love it!!

Nu blir det sängen, kolla film och sen somna med ett leende på läpparna!


Puss på er!! <3

Av korreh - 25 december 2012 21:08

Haft en super mysig dag!! Massa lek, mat och fika. Sen efter det blev det ansikts skrubb, ansiktsmask och målade naglarna, det blev min nya glitter färgade nagellack som jag fick av mamma igår. (:

Jag har nyss sätt på Victorias secret fashion show 2012 och jag älskart!! Alltid så jävla snygga underkläder och deras vingar kan man typ dö för!!! Såg jul-kläder? från VS fashion show 2012 nyss som jag verkligen verkligen älskade!!! Det var en del bra sångare där och det var så fint skapat allt ihop. Bästaste på hela året var det här förutom Mode mässan. I Love it!!

Nu blir det sängen, kolla film och sen somna med ett leende på läpparna!


Puss på er!! <3

Av korreh - 25 december 2012 14:28

Nu har vi precis ätit mat var fett jävla gott!! Nu kollar jag på när Noah, Sandra och Hannis spelar spel. Sen har jag fått druckit mammas goda körsbärslikör idag och det är så jävla god!!! Ikväll blir det kolla på Victoria Secrets, älskar deras vackra vingar och deras underkläder.

Här ser ni lite av mina julklappar jag fått. Hoppas ni får en toppen dag för nu ska jag leka med Noah! :)

Av korreh - 25 december 2012 12:40

Snabb bloggning!!!

Sitter i bilen ska till min storebror och äta! Får nog lägga upp bilder på vad jag fick senare eller i morgon. Har på mig mina nya örhägen från Theo, armband från mamma och skjorta från Hannis! Orkade inte fixa håret som att jag bara ska till min storebror men mysigt ska det bli. puss på er <3

Av korreh - 25 december 2012 10:47

Hej bloggen! Hoppas alla har haft en bra jul och är njöda med alla sina julklappar. Jag fick massa men knäpper kort och lägger upp bild på det senare. I våran släkt så ger man bort en julklapp för 100kr som vem
som helst kan få för det står inga namn på dom så man kan få vad som helst. Jag fick en spegel som är formad som ett hjärta med typ smycke hängare eller någonting till? Så stod det God jul vem som helst från tomten. hahaha!! Vad fick ni för skoj då?!

Nu ska jag och Dexter kolla på tv! <3

Av korreh - 24 december 2012 15:15

Nu sitter jag i bilen med Nenne och Hannis! Har varit hos ena släkten och där blev det mat, fika och julklappar! Fick tränings linne, smyck hängare, spegel och örhängen. Fick även sitta i tomtens knä!! ;)

Nu är vi snart i Buckis och då står mat och massa lek på menyn! Runt 5 kommer även tomten. God jul alla mina sötnosar lägger upp kort sen på vad jag fick! <3

Ps: min kusin har färgat håret,ögonbrynen och skägget typ gult? Vad ska man säga? <3

Av korreh - 24 december 2012 10:43

God Jul bloggen!!

Börjar morgonen här hemma fick öppna lite paket. Jag fick tusen kr och en sov tröja av mina storebröder och typ som en zipperall av mamma och pappa fast den var för liten... Ska snart dra till Brunsbo till släkten på mammas sida så blir det mat och tomte där innan vi drar till buckis.

Puss på er och en riktigt god jul!

Ps: ska fan inte se på jul grejen kl 3 idag, pissar på dom som sabbade julen!!! <3

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards