korreh

Av korreh - 21 april 2013 08:08

Igår gjorde jag äggröra för första gången och jag måste ju berätta att jag nog föddes till att görat, så jävla grym jag är! Förutom det så myste jag med min kusins gulleplutt Nellie. Sen fikade vi lite nybakad rulltårta som mamma hade gjort. Efter det sov jag en stund innan jag gick hem till Johanna för att sedan dra hem till någon annan som bodde i Johannas gamla hus, kul att man kände igen allt. Där drack vi lite och kastade dart. Sen drog vi till Pellans och åt mat innan vi drog hem och sov. På Pellans kom först någon knazig man in och efter det kom en tjej med älg huve in?

Jag åt bästaste pomes med bea-sås och Cola ;)

Av korreh - 19 april 2013 16:47

Glad tjej.se! Idag ringde Nasser till mig från kommunen. Skapligt glad jag blev!!!! Snart så äre dags sörrö ni! Ska någon gång i höst eller före träffa några från en tidning och prata kommer bli grymt! Nu sitter jag i bilen med morsan ska hämta mormor och åka till Tärnsjö. Ska hem till min fina krull hjärtegull och mysa (:

Mys kläder på!

PS: Fett med vatten på åkrarna hos mig!

Av korreh - 18 april 2013 16:26

Idag har vi haft besök i skolan av en kille som berätta om rättigheter och en massa. Jag tycker det var intressant och kul! Efter det så har vi kollat på film om mode vilket jag älskade och vi fick se vilka som syr våra kläder och allt det där. Sen kolla vi på en film om kaffe och hur man gör det och sen någonting om träd. Sen hade vi gympa nu på slutet också, en bra dag idag minus vädret! Men nu är det soool! (:

Sitter på bussen hem nu och pratade nyss i telefon med min bästa vän Mariell och mitt söta gudbarn Elias! Haha Elias tjatade om gudmor så söt som han är!! Jag och Mariell pratade om nästa helg och jag kom fram till att jag måste köpa nya klackskor och gå in dom innan Top Model Sverige VIP Event! <3

Hem, läsa Sofis mode (tidning), Kenza, Angelica blick och alla andra bloggares hemsida och äta mat/fika plus fixa inspration <3

Av korreh - 18 april 2013 06:37

Snart dags för frukost, väntar på att pappa ska steka ägg. Inge sugen på att dra till skolan idag dock. Men nu har jag gjort klart mitt och mikkans projekt i alla fall men måste öva och läsa genom det en massa massa nu. Jag har skrivit allt plus hjälpt Mikkan med hennes berettelse och hon har gjort någon glipp sak på datan där våran övertext ska stå så får väl se hur detta går. Varit sjukt jobbigt att skriva allt själv så hoppas det blir bra nu! Fast Mikkan har ju hjälpt till genom att göra glipp saken. Nej örrö ni nu blire frulle!

Ps: Ny säng!

Av korreh - 17 april 2013 17:18

Idag är jag så lack så jag inte ens vill prata om denna dag!

Av korreh - 16 april 2013 21:34

Skulle vart någonting
på någon helt annan plats,
skulle vart någon helt annan stans.
Ett rymdskepp eller båt, taxi eller tåg
vad som helst bara bort härifrån.

För ibland är det bara för mycket för mig,

Just nu, just idag,
just i denna sekund
har jag just, just jag fått nog.
Jag ska lämna denna hålan
med blåljusen på.
Jag ska långt, så långt bort som det går

För ibland blir det bara för mycket för mig,
ibland blir det bara ett fel.
Ibland blir det bara för mycket för mig,

Skulle vart någonting
på någon helt annan plats,
skulle vart någon helt annan stans.
Ett rymdskepp eller båt, taxi eller tåg
vad som helst bara bort härifrån.

Av korreh - 16 april 2013 07:19

dör snart! Har tappat bort mina lurar till mobilen...Kommer bli en jobbig resa till skolan det här..

Idag i skolan blir det möte med rektorn och sen äta bästaste tacos till lunch. Sen efter allt kul kommer en dryg skola och hälsar på vilket jag inte ser fram i mot...

Nu blir det softa på bussen

Ps: tror min storebrors t-tröja är lite stor för mig...

Av korreh - 15 april 2013 16:31

Var på Åhlens idag och det gick super bra. Jag knäppte kort på inte allt men mycket av det jag gjort där. Sen efter det åkte jag tillbaka till skolan. Sista lektionen bakade vi bröd. Det hette typ köttfärsmacka eller någonting sådant. Det var gått men hade viljat haft tomatpure och feta ost i istället för senap och tomat men annars vare riktigt gott. Nu sitter jag på bussen hem till vrål sköna Våla. Dock glömde jag hörlurarna hemma så får väl se om jag överlever en timmes buss resa utan musik...

När jag kommer hem blir det duscha, tvätta, hitta på någon god mat tills i morgon, plugga sen kolla på tv tills jag somnar!

Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...