korreh

Alla inlägg den 21 september 2012

Av korreh - 21 september 2012 21:44

Sitter i bilen på väg hem! Jag har haft en jätte mysig kväll med släkten. Roligt att träffa alla igen specielt Aron som fyllde 25år idag för han träffar jag typ aldrig... Plus att min storebror från Norge kom hem till Sverige ikväll så det var även kul att träffa han. Nu ska jag hem och ta det lugnt för imorgon ska jag vara hundvakt! Puss på er alla <3

Av korreh - 21 september 2012 16:38

Precis varit hos min storebror, han bjöd på pizzabullar och kaffe! Ska fixa mig nu för ska snart dra till Jennifer med pengar om hon är hemma sen vidare till min kusin som fyller år idag!! PS: löste sig med boden i skolan vi fick låna in en elev från hotell och resturang, gick jätte bra. Vi fick en kaka på slutet om vi ville men jag känner mig så duktig som inte tog någon. Good girl!!

Av korreh - 21 september 2012 07:30

När pappa skulle köra mig till bussen imorse var Dexter så söt!!! Han vägrade gå utanför dörren utan mig bara för att han ville se så att jag verkligen skulle åka med. Nu sitter jag på bussen till skolan... Blir mkt att göra idag när vi har våran lilla bod med fika och massa andra prylar uppe... Bara jag som får stå där som kommer vara i skolan idag så lärarna kommer väl få hjälpa till att stå i kassan. Men det kommer nog gå bra!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards