korreh

Alla inlägg den 28 september 2012

Av korreh - 28 september 2012 19:23

Ibland hatar jag att bo på landet men ibland älskar jag att bo på landet... Ibland hatar jag att åka buss mellan våla och Uppsala men ibland gillar jag det för det är så skönt att lyssna på musik och se det vackra utanför. Det bästa med att bo i våla är att alla känner alla ibland är ju även det jobbigt... Men jag älskar ändå mitt lilla Våla på något sätt, vill flytta men ändå inte. Här är jag född, här har jag växtupp, här har jag lekt när jag var liten, här har jag haft dom roligaste festerna med dom bästa personerna. Ibland är nog livet helt underbart! <3

Av korreh - 28 september 2012 17:23

Varit i Uppsala idag! Först hem till Elsa min kusin hon bjöd på mat! Sen drog vi ut på stan för att shoppa hittade inget för antingen var det fult eller inte min storlek...Sen efter det fika vi lite på stan och sen drog vi vidare till Gränby C för att träffa Theresse och Jacob men där hittade jag en snygg MC- jacka och en stickad vit tröja. Nu väntar jag på bussen hem....

Toppen dag <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards