korreh

Alla inlägg den 23 september 2012

Av korreh - 23 september 2012 17:02

Nu blir det kaffe och massa mys framför tv med Krull igen vi ska se på fjorton suger! Det är typ en skit bra film om man frågar mig. Hip hip hora är också bra, speciellt på slutet den där killen som gillar Sofie är ju hur gullig som helst där på slutet tycker jag.

Mys

Av korreh - 23 september 2012 16:00

Jag och Krull sitter och kollar på hip hip hora och dricker varm oboy riktigt mysigt när det är ett sådant här tråkigt väder ute... Förutom att göra detta så har ja ändrat i bloggen som ni ser plus hälsat på Krulls snälla farmor. Hahaha såg en riktigt rolig grej på fb idag. Gå in på google översättning, översätt från Svenska till Engelska och skriv sedan; din mamma har talgoxar, men varför är det en tupp på din åsna.

Förresten filmen hip hip hora , är det bara jag som tycker att filmen är riktigt hemsk!

bilden som ni ser tog jag hemma hos min kusin och hans tjej igår

Av korreh - 23 september 2012 08:39

Hade en jätte mysig kväll med Ragge igår det blev film på tvn, tända ljus och massa mera! Nu sitter jag vid datorn och dricker frukost, japp jag dricker smothie!!! Min morgon smothie består av några msk Turkisk yoghurt, massa hallon, argi+ från alovera FOREVER och sen häller jag i massa mjöl och mixar! Ibland har jag även i havregryn för det ska tydligen vara bra för det sa en lärare i skolan till mig förut men då känner man såklart inte smaken av havregrynen. Fick recceptet av en som heter Rosie som är väldigt duktig och kan mycket om alovera.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards