korreh

Alla inlägg under september 2012

Av korreh - 28 september 2012 17:23

Varit i Uppsala idag! Först hem till Elsa min kusin hon bjöd på mat! Sen drog vi ut på stan för att shoppa hittade inget för antingen var det fult eller inte min storlek...Sen efter det fika vi lite på stan och sen drog vi vidare till Gränby C för att träffa Theresse och Jacob men där hittade jag en snygg MC- jacka och en stickad vit tröja. Nu väntar jag på bussen hem....

Toppen dag <3

Av korreh - 27 september 2012 19:11

Varit på utställning idag med skolan såg massa coola saker gjorda i ståltråd!! Min favorit Var ett par klackskor. Sen när jag kom hem pluggade ja lite tillsammans med min storebror och pappa. Imorgon ska jag träffa min kusin Elsa i Uppsala hon ska bjuda mig på mat sen ska vi shoppa. längtar!! Jonathan min storebror var så gullig och gav mig 500kr så jag kunde handla lite. Har precis kommit hem från sporthallen jag har varit och solat solarium, fett skönt! Men kommer väl dröja tills jag får riktigt mycket färg men men skönt att sola ändå som att det inte finns så mycket till sol nu...

Ledig i morgon!!!

Av korreh - 27 september 2012 12:33

Haft massa poletik snubbar i skolan idag och jag tog upp lite saker och ja tror faktiskt dom lyssnade och höll med mig. Idag fick jag även goda nyheter!!!! Någon dag här snart ska jag åka till Åhlens och hälsa på där så jag kanske kommer få praoua där med lite tur!

Lite bilder från förut idag! (:

Av korreh - 27 september 2012 12:30

Haft massa poletik snubbar i skolan idag och jag tog upp lite saker och ja tror faktiskt dom lyssnade och höll med mig. Idag fick jag även goda nyheter!!!! Någon dag här snart ska jag åka till Åhlens och hälsa på där så jag kanske kommer få praoua där med lite tur!

Lite bilder från förut idag! (:

Av korreh - 27 september 2012 07:27

Sitter på bussen på väg till skolan nu fett trött efter jag sprungit runt som en galning för att försöka hitta mobil laddaren och ja jag hittade den, den låg i en tröja... Glad i alla fall över att jag hittade den. Idag i skolan tror jag några politiker skulle komma så vi får väl se vad dom säger för (kul) och förutom det ska jag plocka Saras ögonbryn för hon ska på Sture plan i helgen med massa b-kändisar! Nu blir
det musik tills jag är framme i skolan. Hörs senare <3

Hahaha bild på mina läppar som jag tog nu i morse!

Av korreh - 26 september 2012 22:03

Varit ute med Dexter ikväll vilket sög som att det regna... Mamma och pappa är hemma nu i alla fall och det lät som att det har gått bra på föräldrarmötet. Nej nu ska jag sova!!! sjukt jävla lack för att jag inte hittar min mobil laddare...

Godnatt...

Haha lilla Dexter på bilden (:

Av korreh - 26 september 2012 17:26

Mamma och pappa är borta så jag och Dexter kollar på tv och dricker kaffe tillsammans. Ikväll ska jag och Dexter ha mys kväll som att vi är sjävla så vi får väl se vad som händer, kanske se någon bra film! Jag kollade på Isabell Adrians blogg här om dagen och jag blev fett sugen på att förstora läpparna! Måste fundera lite mer på det så får vi se hur det blir... (:

PS; Hatar dagens väder!!!

Av korreh - 26 september 2012 07:26

Igår åt jag och Jompa pankaka när mamma kom hem sen efter det drog vi hem till honom och kollade på ung och bortskämd! Så det hände inte så mkt igår direkt... Nu sitter jag på bussen till skolan i allafall så vi får väl se vad som händer idag. Jag funderar på att sola solarium men vi får väl se!

Sämst väder idag!
Därför får ni se denna bild så kanske även ni blir lite piggare idag!! (:

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards