korreh

Alla inlägg under september 2012

Av korreh - 18 september 2012 17:49

Sista lektionen idag hade vi sådan tur så vi fick ny bakt rulltårta och kaffe mums! Snart blir det packa för gympan imorgon och ta en dusch. Ikväll ska jag kolla på ung och bortskämd och Svenska Hollywoodfruar, det är mina två favorit pogram! (:

Ps: Bild på Frida och hennes nya brillor! <3

Av korreh - 18 september 2012 11:59

Precis ätit mat blev kyckling, nudlar och soja jätte gott!! Sen har jag även gjort tryck på handdukar till ett innebandy lag. Nu har jag tre lektioner kvar sen får jag äntligen åka hem! (:

Av korreh - 18 september 2012 07:29

Här är en (dålig) bild på min smothie jag har börjat druckit varige dag till frukost. Den är super god och lätt att göra. Säg till om ni vill ha receptet! (: Nu sitter jag på bussen till skolan, får se om det händer något kul idag då eller om det bara är en vanlig dag.

Av korreh - 17 september 2012 19:54

Tänkte tipsa er om lite bra hårprodukter som jag använder. Jag köper OFTAST mina hårpodukter i Gränby centrum hos frisörerna där! Tänk på att inte ha shampoo i topparna och inte ha balsam eller hårinpackning i hårbotten. Jag försöker själv att undvika att kamma/borsta håret när det är blött och jag brukar även försöka undvika att föna håret för det är onödig slitning på håret!! http://www.nordicfeel.se/ - Säljer hårprodukter, smink och parfymer mm.. För billigare priser och dom har även gratis frakt!

 

K- Mjukgörande inpackning för torrt och mycket svårformat hår!

Jag hade även ett shampoo till detta men det är dock slut.. ( Använder en gång i veckan)

  L- Balsam/Daglig inpackning och shampoo välidgt bra! ( Kan användas varje gång man duschar)

   B-Shampoo och balsam/inpackning! Detta är bra för det tynger inte ner håret!

   Skyddspray som man har innan man fönar eller plattar håret och hårolja från H&M som

får håret att se finare och friskare ut!




 


Av korreh - 17 september 2012 17:00

Var på IKEA idag med skolan hittade en massa fint men jag köpte inget.Är det bara jag eller har denna dagen gått väldigt fort? Känns riktigt skönt faktistk! Men bäst av allt avslutade vi skoldagen med rulltårta riktigt mumsigt! Nu blir det kaffe och plugga engelska... Även saker som är tråkiga måste man tyvärr göra!


Ps: Drack en väldig god smothie till frukost som innehöll bland annat ARGI+ = Bra start på dagen!


Av korreh - 16 september 2012 21:56

Hej hej! Hemma efter en underbar kväll i Tärnsjö! Snäll pappa som jag har så hämtade han mig så jag slapp åka buss. ikväll gav jag både Krull och Mikkan lite massage men dom var snälla så dom gav mig massage tillbaka också. Sen satt vi och kollade på tv och åt lite gott. Jag har helt enkelt haft en mysig kväll med
dom bästa! <3

Av korreh - 16 september 2012 16:39

Hej allesammans! Nu har jag äntligen gjort min blogg som jag har pratat om på fb, tack vare min älskade vän Maddelene även känd som Krull. Förutom att skaffat denna blogg så har jag och Dexter (min hund) kollat på tv hela dagen. Nu sitter jag i Tärnsjö hemma hos Krull och chillar. Puss och kram på er alla!! 


 

Ursäkta den gamla och suddiga bilden 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards