korreh

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av korreh - 8 oktober 2012 17:17

alla bilder kom inte så jag laddar upp dom på nytt! <3

Av korreh - 8 oktober 2012 16:38

Hemma efter en skoldag, avslutade dagen med marknad hittade en del roliga saker faktiskt. På vägen till marknaden såg jag värsta gryma moppen eller vad man ska kalla det haha! Snart kommer min kusin Elsa hit och hälsar på det ska bli trevligt. Träffade Laila och Siri idag haha Siri är så söööt!

Nu blir det äta bröd som mamma har bakat idag! <3

Av korreh - 8 oktober 2012 12:11

laddar upp med kaffe!

Av korreh - 8 oktober 2012 12:08

Har rast nu ska snart ha matte. Linjie bjuder på kaffe gott gott behöver det en sådan här dag! Fett skönt väder ute idag men i morgon ska det kanske regna och då ska vi på marknad med skolan. Becca och jag sitter och typ garvar åt Linjie och en till som pratar som fan!!! haha (:

Av korreh - 8 oktober 2012 08:42

Måndag idag och jag sitter på bussen på väg till skolan. Förutom skolan idag så ska jag på stan och lämna tillbaka två tröjor som min tjejkompis köpte på H&M som hon inte kuna ha förutom det så är tröjorna super fina.. Sen kommer Krull en snabbis till mig idag och hämtar sitt skolbusskort som jag råkade få med mig hem igår ( hade den i jackan ) Tror även jag ska ut och gå idag om jag orkar annars blir det sola solarium!!

Bilden är på min vän Linus! när jag, Linus, Dennis, krull och två till var och grillade korv. Trevligt!!

Måste ses snart igen Linus var fööör länge sen... Saknar dig vännen <3

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards