korreh

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av korreh - 23 oktober 2012 20:14

Trött efter dagen men det har gått mycket bättre idag än igår tycker jag. Hittar överallt nu tror jag... Men jag vet nästan vad jag ska göra och hur jag ska göra det så det känns ju bra. Imorgon slutar jag tidigare så ska försöka dra upp på gymmet då om jag orkar. Vill träna men pallar inte när det är typ fullt med människor där uppe så blir nästan aldrig av... Känns bra därför att sluta den tiden jag slutar i morgon! (:

Känner mig gladare, mer taggad när jag åker till praoen... Älskar att ingen på jobbet vet vad jag gör fast jag har berättat det för vissa. Känner mig så mycket gladare när jag vet att det där jävla ordet inte står i min panna. Om jag kunde så skulle jag praoa hela tiden!!! Men skulle nog sakna vissa personer då tror jag. Men gladare tjej är ju alltid ett plus! (:

Sol

Av korreh - 23 oktober 2012 08:46

Sol sol sol!! Älskar solen man blir så mycket piggare och gladare av den!! Och idag har jag även min andra dag på Åhlens, hoppas den blir lika bra som igår. Har fortfarande ont i benen men så mycket som jag står och går kanske jag kan få snyggare ben. Man kan alltid hoppas!! (: Jobbar till 16 idag sen får vi se vad som händer... Är jag lika trött som jag var igår så blir det nog att sova haha. (:

Bild på mig och min älskade Mikkan <3

Sol

Av korreh - 23 oktober 2012 08:46

Sol sol sol!! Älskar solen man blir så mycket piggare och gladare av den!! Och idag har jag även min andra dag på Åhlens, hoppas den blir lika bra som igår. Har fortfarande ont i benen men så mycket som jag står och går kanske jag kan få snyggare ben. Man kan alltid hoppas!! (: Jobbar till 16 idag sen får vi se vad som händer... Är jag lika trött som jag var igår så blir det nog att sova haha. (:

Bild på mig och min älskade Mikkan <3

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards