korreh

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av korreh - 13 oktober 2012 18:51

Möklinta blev det först igår!! Vi var först till Carro och Frida träffade bland annat Chribba!! Sen vidare till Johan där Mikkan fick en jätte bra födelsedags present förutom att den var inslagen med en HALV silvertejps rulle, haha!!! Men hon blev super glad för alla presenter i alla fall och det var ju bra. Sen drog vi till lill Bläppen eller vad han hette? Där dom (stora) killarna lekte med leksaker!! Sen blev det en tur till Pellans i Tärnsjö för lite mat!!! Sen vidare för att säga grattis till Danne som fyllde 18 år igår. Sen efter det blev det sova!!

Idag klockan typ halv 7?! Drog vi till Västerås på rally. Det gick skit bra förutom att Mikkan hade svårt för sin nya kompis... och det var fett kallt!!! Vi såg typ ut som michellin gubbar för vi hade så mycket kläder på oss!! Men förutom allt det så vare jätte roligt! Jag och Mikkan tog handom Disel (en hund) medans dom andra körde. Nu är jag i alla fall hemma, precis tagit
en dusch men i morgon då laddar jag upp för rally igen!! (: <3


Kommit fram till att jag vill börja köra rally, såg grymt jävla kul ut!!!

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards