korreh

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av korreh - 28 oktober 2012 10:49

Var till Heby igår med Mikkan och träffade Danne, Lucas, Emelie-Frida plus några till, Roligt roligt tills jag och Mikkan blev lacka och drog. Då drog vi till Sala istället och hälsade på lill-Bläppen, Cs, Chribba och några till, super skoj!!! Dom hade klätt ut sig så fint.. Hahaa!! Sen vidare hem till Johan i Möklinta men där stannade vi inte så länge för vi skulle hämta Krull innan vi drog hem till mig och hämta saker sen vidare till Tärnsjö och sova!

Haha krull va så rolig igår!!!
Jag- Stackarn (visa en bild på en kille som blir mobbad)
Krull- ja verkligen...
Krull- på tal om stackarn kolla hur fan han ser ut!!! (visar bild på fb)
jag- men Krull... Hahaha det där är ju mobbning.

Ni ser bilden nedan för sen lärde jag ladda upp en gullig text också som jag tyckte var så söt! <3

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards