korreh

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av korreh - 27 oktober 2012 15:18

Sitter på bussen på väg till min älskade Mikkan i Tärnsjö. Saknat henne en massa så ska bli kul att ses igen. Ikväll ska jag och hon till Heby för att träffa Danne och Håkans. Sen kanske man träffar några till på det vem vet? Haha igår föresten när jag väntade i Heby på att Mariell och alla skulle hämta mig så var det en kille som gick fram och frågade vad jag hette.... Jag svarade Josefin han ba okej va fin du är!! Hehe ååh va gulligt sådant blir man ju super glad över att höra specielt när man har stressat och knappt hunnit sett själv hur man ser ut... Den killen gjorde kvällen lite bättre tack för det!! Var skit sur när jag åkte hemme från först för att jag knappt hann fixa mig, så tack du snälla och gulliga kille!! <3

Nu blir det snart kliva av bussen och träffa älsklingen!!! Hör av er på sms om ni vill träffa mig i Heby ikväll!

Av korreh - 27 oktober 2012 15:17

Sitter på bussen på väg till min älskade Mikkan i Tärnsjö. Saknat henne en massa så ska bli kul att ses igen. Ikväll ska jag och hon till Heby för att träffa Danne och Håkans. Sen kanske man träffar några till på det vem vet? Haha igår föresten när jag väntade i Heby på att Mariell och alla skulle hämta mig så var det en kille som gick fram och frågade vad jag hette.... Jag svarade Josefin han ba okej va fin du är!! Hehe ååh va gulligt sådant blir man ju super glad över att höra specielt när man har stressat och knappt hunnit sett själv hur man ser ut... Den killen gjorde kvällen lite bättre tack för det!! Var skit sur när jag åkte hemme från först för att jag knappt hann fixa mig, så tack du snälla och gulliga kille!! <3

Nu blir det snart kliva av bussen och träffa älsklingen!!! Hör av er på sms om ni vill träffa mig i Heby ikväll!

Av korreh - 27 oktober 2012 02:52

Glömde berätta!! Träffa Danne och Håkans också lite snabbt mycket trevligt!!


men haha jag och Krille gick in på en affär typ och skulle fråga om vägen men svaret av han i kassan som vi fick var: Jag vet inte... Jag är inte här i från... men fråga killarna där borta! (:
Vi frågade även dom men dom viste inte heller och såg lite knazigt på oss.

haahaha vadå inte här i från? ><

Nej seriöst nu ska jag sova för ska träffa socker pullan i morgon! Puss <3

Av korreh - 27 oktober 2012 02:41

Hemma från mässan nu!! Hade skit kul, såg massa roliga saker bland annat typ snygga kläder,sexleksaker och strippor!!!! Blev knaz på vägen dit... vi körde fel och massa men vi hittade i alla fall till sist hjälp av en gps. Hade sådan tur så David (tror han hette så) körde hem mig i sin bil. Ååh han va så snäll och gullig. Han vågade inte köra fort för han hade dyrbart lasst (mig) så sjukt gulligt sakt ju! Nu är jag i alla fall hemma och faktiskt tro det eller ej så köpte jag ingenting. Mariell köpte en ..... åt ............... haha!! Sen köpte hon trosor och en hatt som jag prövade. Sjukt snyggt var ju typ allt hon köpte!!

Själv tog jag lite ballonger på Max när vi drog hem efter alla hade ätit. Hoppas det var okej annars kan jag ju bara säga att jag blev i alla fall glad!! (:


Nu blir det sova! Puss <3

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards