korreh

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av korreh - 29 oktober 2012 16:33

Fortfarande kvar i Tärnsjö hos familjen Forsberg. Kollade nyss på mitt liv som hund sjukt bra film!!! Förutom detta så har jag och Mikkan städat som tusan. Känner mig som en duktig hemma fru!! Dammsugit hela huset plus massa mera, duktig jag är!! Julmusik lyssnade vi också på när vi städade samtidigt som det snöade ute, riktigt jul/vinter stämnig. Nu blir det äta mat och mysa vidare <3

Ätit mammas goda vaniljkakor idag också, mums!!! (:

Av korreh - 29 oktober 2012 10:07

Var med Mikkan, Anton och Krull igår! Vi var i Enköping på Willys handlade godis gick sådär... haha pinsamma stunden när jag pratar skit högt med Krull vänder mig om och hon är borta alla kollade på mig som om att jag vore en idiot... Men hittade henne till sist, lycka!! Hittade även ett par skor som var 33or gemförde med mina egna gick sådär... Men det måste vara stora storlekar på dom skrona!! (hoppas jag) Sen åt vi på donken och träffade Blomman. Jag och Krull prövade nya mars glassen den var skit äcklig!!! Köp den inte ett tips!!! Sen vidare till Runhällen och träffade lite folk. Prövade även gemföra skor där... Antons sko fick jag in hela min sko i sen den andra skorna aa dom var lite mkt större dom ååh... Var även i Heby på OKQ8 hittade värsta coola brillorna som jag såg fett steek i!

Nu blir det i alla fall Trolltider, tända ljus, varm oboy under täcket så himla mysigt!! Bästaste av allt det snöar ute!! Snart kan man ju baka pepparkakor och lussebullar och massa, Längar!!

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards