korreh

Alla inlägg den 11 april 2013

Av korreh - 11 april 2013 16:17

Sitter på bussen hem efter en dag i skolan. Känner mig inte så pigg... Har jätte ont i huvet och varm men det kan ju vara för att jag nyss hade gympa och för att jag druckit dåligt med vatten och sovit för mycket. Annars så har jag spikat upp tavlor idag. Gick bra förutom att vi fick spika om ett antal gånger för att det skulle se snyggt ut. Så nu får vi aldrig ta ner tavlorna igen om vi inte spaklar och målar över. Känner mig så duktig som spikade in rasten. Blev med andra ord en lång lektion för mig idag.

Nu ska jag hem, dricka vatten tills jag mår illa, duscha, äta mat, plugga sen sova!

BTW plus poäng till mig som valde att köpa en kaffe istället för godis idag. Som Fridus hade sagt - Karin får träna mer än mig för hon köpte godis haha :)

Av korreh - 11 april 2013 07:52

Bussen påväg till skolan. Hoppas det blir en bra dag idag då. Solen lyser iallafall och då kan man ju alltid känna sig lite gladare. Jag har BJÖRN ROENSTRÖM i öronen så morgonen börjar i allafall bra men är på lite dåligt humör som vanligt när jag åker till skolan. Men men vi får väl se vad denna Torsdag har att bjuda på.

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards