korreh

Alla inlägg den 12 april 2013

Av korreh - 12 april 2013 16:35

Efter en dag i skolan så drog jag och Karin och åt på kina. Älskar kina mat!! Men fyfan så mätt man blev haha man äter ju alltid för mycket. Men efter det så gick vi runt och kollade i affärer. Träffade på världens bästa Kicki idag!! En som jobbade typ assistent i Vålas skola förut, världens underbaraste människa är vad hon är. Hon var så glad och stolt när jag berättade lite saker för henne. Blir alltid så glad när jag träffar henne. Men förutom det så sitter jag nu på expressbussen hem till mitt vrål sköna Våla!

Av korreh - 12 april 2013 07:19

Tråkigt väder... Hoppas det inte blir regn för jag ska på stan med Fridus idag och kanske träffa Sippe (Mårten) och det är ju trotts allt fredag.
Vill ha Sooool!!! Hoppas det blir finare väder på dagen sen.

Min morgon började stressigt och jävligt men tur nog så va han som kör bussen på bra humör och skojade så man blev ju något mycket gladare. (:

Bjuder på en bild på en av mina favorit bloggare. En riktig fashion, Angelica Blick <3

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards