korreh

Alla inlägg den 15 april 2013

Av korreh - 15 april 2013 16:31

Var på Åhlens idag och det gick super bra. Jag knäppte kort på inte allt men mycket av det jag gjort där. Sen efter det åkte jag tillbaka till skolan. Sista lektionen bakade vi bröd. Det hette typ köttfärsmacka eller någonting sådant. Det var gått men hade viljat haft tomatpure och feta ost i istället för senap och tomat men annars vare riktigt gott. Nu sitter jag på bussen hem till vrål sköna Våla. Dock glömde jag hörlurarna hemma så får väl se om jag överlever en timmes buss resa utan musik...

När jag kommer hem blir det duscha, tvätta, hitta på någon god mat tills i morgon, plugga sen kolla på tv tills jag somnar!

// Josefin

Av korreh - 15 april 2013 08:38

Måndag idag... Igår där i mot orkade jag inte göra någonting så då kollade jag på tv hela dagen och åt glass. Men idag är det skolan fast först ska jag till Åhlens och knäppa kort och hämta mina betyg. Jag ska knäppa kort så jag kan visa dom i skolan vad jag har fått gjort och sådära.

Nu ska denna trötta tjej lyssna på musik

// Josefin

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards