korreh

Alla inlägg den 24 april 2013

Av korreh - 24 april 2013 20:24

Köpte silver shampoo idag för håret så det gula skulle försvinna, blev helt okej men ska lägga i mer i morgon. Sen köpte jag även ett armband idag och någon sak för mina skor som jag håller på att lacka sönder på, helt knaziga!!! Förutom det så sitter jag just nu hemma hos Laila och berömda Tåra. Den hunden har vinnit typ alla hundpriser som går att vinna! Dock tror vi hon har fått canser... Försvinner den hunden då kommer jag gråta tårar så det inte duga för hon myser alltid i mitt knä när jag är här. Förutom det då så har jag fått en god taco soppa av Laila och en tablettask. Världens bästa Laila skämmer bort mig :)

Nu ska jag mysa så höres! <3

// Josefin

Av korreh - 24 april 2013 07:17

Tror att jag får bleka håret idag igen eller gå till en frissa som fixar det. Blir nog att köpa färg för hårbotten är ljusare. Eller ska man fucka ut och våga färga nytt till fredag? Eeh får se hur jag gör.

// Josefin

Av korreh - 24 april 2013 07:17

Tror att jag får bleka håret idag igen eller gå till en frissa som fixar det. Blir nog att köpa färg för hårbotten är ljusare. Eller ska man fucka ut och våga färga nytt till fredag? Eeh får se hur jag gör.

// Josefin

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards