korreh

Alla inlägg den 23 april 2013

Av korreh - 23 april 2013 20:33

Nyss blivit klippt och jag har även blekt håret. Imorgon blir det att beställa tid för ögonbryn och ögonfrans färgning. Finns det ingen tid då kommer jag låta hon som ska locka mitt hår till top model eventet måla i dom. På fredag smäller det, längtar!! Dock så använde jag en annan färg för utväxten en för resten av håret så i värsta fall blir det att bleka håret i morgon också. Jag har även bestämt mig för att jag måste börja träna och äta bättre nu innan jag blir en tjockis. Haha ja jag har sagt det 100 gånger typ men ska be mamma köpa gymkort i Uppsala till mig så att jag kan börja träna på riktigt!

Bild innan jag färgade håret BTW vist har mitt ansikte blivit bättre hjälp av mina nya tabletter som jag tar morgon och kväll :)

// Josefin

Av korreh - 23 april 2013 08:43

Hemma idag och är typ sjuk... Ont i huvet och ont i magen men jag har tagit en alvedon så jag hoppas det blir bättre tills i morgon. Blir att vila hela dagen idag. Pappa är framme just nu och köper bagette till mig, sjukt gott!!

Köpte klackskor och örhängen igår. Guldiga örhängen och svarta lite spettsiga skor. Men dom glappar lite fast jag tog 37 på dom så måste köpa sådan där sak man sätter i bak på skorna så dom inte glappar. Prövade 36 men dom va lite för små.. Men dom är högre än vad dom ser ut på bilden.

(Skorna på bilden köpte jag men bilden är tagen i affären)

// Josefin

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards