korreh

Alla inlägg den 1 november 2012

Av korreh - 1 november 2012 23:53

Varit i Tärnsjö hos Mikkan och Krull mitt hjärtegull idag. Kollade jul film och åt godis/macka till frukost sen vatten melon på det mysigt. Sen hämtade
pappa mig så var jag så duktig så jag städade nästan hela mitt rum själv. Sen kom Nilsson och hämtade mig så drog vi till Mikkan och Krull och kollade film/tv och åt godis sen kom Anton och då drog vi till Heby hela högen för att hämtade pengar... Sen vidare till Pellans för att alla skulle äta massa. Sen blev det tillbaka till Krull och Mikkan för att glo film. Men nu är jag hemma i min älskade stora säng och ska sova!! Blir nog att gratta Jesper i morgon för han har fyllt år, kommer bli super!! Sen kommer även min älskade storebror hem från Norge och på lördag ska vi gratta han för han har också fyllt år men tror han var i Malorca eller någonting då... Men men vi ska i alla fall fira han på lördag och bästaste systern jag är så har jag fixat bästa presenten. Jag är även hans ändaste syster men ändå.. ;)

Öööh lite färg Krull behövde idag när
hon färgade sitt hår? ;) <3

Av korreh - 1 november 2012 11:46

Igår blev det Sala för att köpa smink, Nilsson var snäll och körde. Vi köpte även godis på natti eller vad det heter.. sjukt jävla gott!! Sen var vi även på Donken i Enköping och åt mat. Eller typ alla åt vissa lekte mest med maten (Danne och Nilsson). sen vidare till lilla Tärnsjö för att äta massa massa godis, kolla Jul film och sova. Nu ligger jag i sängen brövid en sovade Krull boll så jag funderar på att gå upp men det känns så jobbigt... Undra vad som händer idag? Får väl se men en hemma dag (hos Krull) vore skönt!! <3

Haha hittade en bild jag tog här om dagen... (Krulls borste!!) Men hon brydde sig inte ;)

Föresten jag och en kompis Cs tror jag det var pratade om att vi inte är som alla andra men då funderade jag på hur är alla andra då? Ingen är väl lik någon? Vissa är ju lika men inte till 100%?? så vad är normalt och vad är annelunda?? Som att alla är olika så är väl ingen normal? eller om alla är speciella då borde väl ingen bli det till sist?

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards