korreh

Alla inlägg den 2 november 2012

Av korreh - 2 november 2012 16:46

Mamma kom precis hem och hon var så gullig så hon köpte tajts som är super varma och super sköna!! Dom kom ut på marknaden förra året tror jag det var men dom är verkligen super sköna och varma. Brukar alltid ha problem med tajts som att jag har ganska låga ben men dom här är verkligen parfekta rekomenderar dom starkt!!! <3

Nu ska jag fixa mig! Precis målat tånaglarna ska snart måla om dom andra naglarna men förs måste jag föna håret! Puss på er <33

Av korreh - 2 november 2012 15:26

Nyss ätit mat, känner mig nyttig för en gångs skull plus att jag är nog den bästa i världen på att baka efter mormor!! Bakade chokladbollar med mamma idag. Nu blir det kaffe och chokladbollar, mums!!!

Sen ikväll får jag träffa min älskade Mikkan. Saknar henne massa. <3 Sen blir det såklart gratta Jesper med massa människor kommer bli super!!

Av korreh - 2 november 2012 14:11

Mysig frukost, åt nybakad limpa och drack smultrondryck. Sen hjälpte jag mamma att göra chokladbollar och nu har mina storebröder kommit hem
hit. Händer nästan aldrig att hela familjen är samlad så det känns kul. Jompa kom hem från Norge idag och innan dess har vi inte setts på 5 veckor för han har varit i Norge och jobbat och innan det var han på Malorca. Snart blir det äta mat sen kaffe och chokladbollar!! <3


Älskar mina storebröder mest!! <3

Av korreh - 2 november 2012 10:12

Jag och Dexter ligger i min säng och kollar på tv för mamma har fixat så att jag har alla kanaler inne i mitt rum också och inte bara i tvrummet. Super mysigt!!! Mamma är i köket och bakar en massa bland annat har hon fixat julskinkan, bakat bröd, rulltårterna
håller hon på med. Sen ska vi kanske göra chokladbollar men vi får se om jag orkar.

Nu ska jag se på tv med Dexter sen läsa Sofis mode men jag skriver senare! (:

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards