korreh

Alla inlägg den 12 november 2012

Av korreh - 12 november 2012 20:09

Från Kissies blogg - Nu har Victoria’s Secrets egen tränare Justin Gelband avslöjat hur modellernas diet och träning ser ut. Detta gäller för alla modeller som går den årliga visningen:

Fyra veckor innan visningen tränar alla modeller fyra timmar VARJE dag och två veckor innan måste de sluta äta fast föda. De får de endast leva på proteindrinkar och vatten! Inte nog med detta: tolv timmar innan visningen får de inte ens dricka vatten. Det är nämligen så att kroppen tajtas till när den torkas ut enligt tränaren. Adriana Lima tycker själv detta är kanonbra och säger till brittiska Telegraph att man kan gå ner fyra kilo bara genom att låta bli att dricka vatten.


Jag skulle lätt vilja testa den här dieten men jag älskar mat och godis för mycket.... plus att jag är dålig på att träna. Men igentligen tycker jag att man ska äta rätt och träna bra istället för att hålla på med massa dieater. Annledningen till att jag bryr mig mycket om min vikt är för att min mamma var typ lika smal som mig förut tills efter hon blev gravid.. Jag är rädd för att bli fet för jag vill vara normal smal eller små tränad.. Förut gick jag på brottning och i brottning är vikten viktig så jag tror det håller i sig lite där i från också att jag är noga med vikten. Men jag över driver så klart inte!!


   Detta är en model från Victoria’s Secrets. Jag skulle inte tacka nej till att få bära deras vingar!!! Åååh dom har super fina underkläder, love it!! <3


Av korreh - 12 november 2012 17:12

Sista veckan på jobbet nu men det har gått super bra och jag är jätte nöjd. På Onsdag börjar vi spela jul musik också så det ska bli kul! Hade Mia på besök idag på jobbet och hon pratade med
en som jag har jobbat tillsammans med på mode. hon var super nöjd med mig så Mia var glad för allting var precis lika bra som Mia trodde det skulle vara. 2 på jobbet tyckte även att det var synd att det var min sista vecka nu för dom ville ha kvar mig hos dom för dom var så nöjda med mig. Fått en massa beröm idag helt enkelt!

Haha pratade även med Becca i morse och enligt henne är det så tyst och tråkgt i skolan när jag inte är där. Men lovade henne att när jag kommer tillbaka då jävlar blir det fart igen! Kan tänka mig hur tråkiga och tysta alla lektioner är nu när jag inte är där...



Får kanske besök av underbara Tärnsjö bor ikväll! :) <3

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards