korreh

Alla inlägg den 18 november 2012

Av korreh - 18 november 2012 22:41

Nu säger jag och Bruno godnatt.. Detta är Bruno han får mig att gråta, tänka och han tröstar mig alltid! <3

Av korreh - 18 november 2012 20:51

Ibland är livet så hårt men ibland är livet helt underbart! Ibland önska jag att jag hade dig nära mig så du kunde krama om mig och säga Finen allting kommer bli bra... Men nu är det så att jag inte har dig här så det är bara att gilla läget. Kan inte förstå att det kan vara jobbigt att älska någon som man inte kan/får vara tillsammans med... Men jag är i alla fall glad att jag har mina vänner som gör livet lite bättre. Mode visnigar, fester, vänner allt det där gör mig lycklig men samtidigt så kunde jag varit lyckligare men men ja är i alla fall lycklig över er mina vänner!

Mys med familjen- kräftor! <3

Även om jag har fel så har jag rätt!

Av korreh - 18 november 2012 18:46

Haft Jacob och Therese här på en fika idag! Jag och Therese kollade biljetter till ....... hoppas hon kan gå med mig!LÄNGTAR SATAN!!! Blir galen om jag inte kommer kunna gå, PANIK!    

Men kul att äntligen hitta någon som hörs gillar samma saker som mig.   

Även haft Noah, Nicke och Sandra här ikväll på besök. Mamma och Noah bakade för fullt så jag svullade som vanligt, hahaha måste börja träna...


Från det ena till det andra....


Vad tycker ni om folk med häng på jeansen? Jag tycker det är SKIT FULT om det är för mycket. Jag förstår mig inte på folk som har byxorna under rumpan för det ser bara fult ut... Men om någon tycker det är snyggt så är det upp till dom och då får dom såklart gå runt med byxorna så!!   


  Noahs fina bullar   


   




Av korreh - 18 november 2012 10:00

Ligger i sängen och kollar på Nyhetsmorgon! Älskar det just idag för det är massa prat om mode exempel- höga stövlar, mörka naglar, mörk skuggning på ögonen och en massa annat. För dom som inte viste det så älskar jag mode. Jag köper alltid
kläder, skor, jacka och allt sådant som jag trivs i så jag kanske inte alltid följer modet men jag brukar alltid hänga på modet lite exempel vinröda naglar eller något sådant. Jag läser även Sofis mode och ibland Solo riktigt bra tidningar!

Fick nyss en jätte gullig bild skickad på Miranda där hon skriver att hon är jätte fin i tröjan hon fick av mig och det är hon verkligen!! För några månader sedan köpte jag en Svea tröja till henne som är vit och rosa som det står I

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards