korreh

Alla inlägg den 3 november 2012

Av korreh - 3 november 2012 22:35

Grattat storebror hela dagen, gör det fortfarande så blir ett snabbt inlägg bara. Jag, Guzen, Hannis, Daniel, Jonathan och mamma och pappa åt mat idag tillsammans, super mysigt! Sen gick Hannis och jag en sväng med Dexter och Ragge vilket var jävligt skönt för det är skit varmt här inne i vårat hus idag för det är så mkt folk. Sen lekte jag och Hannis med Miranda och hon var så söt och somnade i min famn, sötis!!  Sen har vi även gjort sockervadd idag för Nenne min storebror köpte en sockervaddsmaskin igår, gott som tusan!! Jompa blev glad över sin fina present också föresten. Jag som har gjort trycket men tyvärr så var det ett dåligt matrial att trycka på men han blev jätte glad ändå.  


   

Love sockervadd  




Av korreh - 3 november 2012 10:46

Mår mycker bättre idag men fortfarande små arg... Men idag ska vi gratta min älskade storebror Jonathan (Jompa) så då får jag försöka vara glad. Men efter jag ätit frukost så är jag nog glad tror jag för finns så mycket gott att äta!! ;)

Just nu ligger jag i sängen med Dexter men vi ska upp och äta frukost snart!
Men hoppas alla får en super grym lördag så kanske jag gör ett till inlägg senare! <3

Av korreh - 3 november 2012 02:19

Fett kul i början tills det blev knaz...
bråka med sin bästa vän och alla andra är det jobbigaste som finns. Tack Robin för att du fanns och kramade om mig ikväll behövdes verkligen, riktig vän. Sams nu med min bästa vän med dom andra? nej!!! Älskar dig Mikkan och älskar dig Robin!! Tur att ni finns i mitt liv och tack även Anton för att du alltid finns för alla. Älskar er alla 3 mina underbara vänner. <3


Ibland blir inte kvällen som man hoppas..

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards