korreh

Alla inlägg den 7 november 2012

Av korreh - 7 november 2012 21:11

Jobbat till klockan två idag haha alla på jobbet är så imponerade över min matlåda och att jag får i mig så mycket mat haha!! Är man hungrig så är man ;) Sen när jag kom till våla gick jag direkt hem till Sandra min kusins flickvän som är gravid och hjälpte henne med massa... Diskade, damsög, gjorde massage på henne och tvättade rent på lite hyllor och några kort på Noah hennes ena son. Sen kom Nicke min kusin hem och då åt vi mat tillsammans, drack kaffe och svulla glass. Nu är jag i alla fall hemma och ska snart sova för i morgon jobbar jag till fyra...

Ps: Elias blev super glad för sin födelsedags present. Haha han började leka direkt med den. Han lekte även fortfarande med en dinosarie han fick av mig förra året! ååh vilket underbart gudbarn jag har. Mariell och han bjöd på tårta och godis sen lekte jag, Mariell och Jompa min storebror en massa med Elias innan han skulle sova. Älskar mitt gudbarn mest!! <3

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards