korreh

Alla inlägg den 8 november 2012

Av korreh - 8 november 2012 20:04

Haft en underbar dag, fått en massa fina och bra komplimanger idag. Hela dagen har varit super bra tills... Går
mot stadsbussen... Bussen startar och jag knackar på rutan då kollar han som kör bussen på mig ler och vinkar sen åker fan skapet iväg? Blev så jävla förbannad!!!! Men fick åka expressbussen hem så det var ju skönt i alla fall. Nu sitter jag i bilen hem, varit och lekt med Miranda och grattat Ida min kusin.

Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter!

Av korreh - 8 november 2012 13:28

Precis lunch jobbat för fullt ska snart fortsätta jobba på. Fått hört två gånger idag att jag är duktig, känns bra!! Träffade nyss Julia lite fort fick mina kläder. Synd om Julia hon är sjuk... Men ändå kul att träffa henne för det var länge sedan. Sen idag efter jobbet ska jag hem till Ida kusin som fyller år idag och leka lite med sötaste Miranda plus fika på det!! :)

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards