korreh

Alla inlägg den 21 november 2012

Av korreh - 21 november 2012 17:50

Varit så sjukt grinig för att jag har haft panik över helgen... Men då kommer min bästaste vän i världen och ba gör mig jätte GLAD!!    Mariell, jag plus några till drar på mässa på söndag!!! Blir typ krogen/dansa på fredag sen lördag blir det mys dag med Hanna och vara hundvakt åt Dexter sen på söndag blir det mässa!! Så jävla glad jag är! Kan knappt beskriva känslan av lycka!  


Då tänker ni förmodligen vadå för jävla mässa? Ja men örrö ni det får ni allt se på Söndag!!     


Älskar dig Mariell!  




Av korreh - 21 november 2012 16:31

Sitter på bussen på väg hem från skolan. Var kvar på skolan en timme extra idag för att fixa min .... lite grann. Kommit ganska så långt nu fast det är fortfarande mycket kvar på den. Han har fortfarande inte hört av sig... men det gör han nog snart hoppas jag... Annars så får jag väl säga till nästa år om jag träffar på han då att den är klar, om den är klar då. Jag börjar bli riktigt nöjd nu i alla fall och hoppas att även ni kommer att gilla och förstå den. Jag blir både glad och konstig när jag .... ... ... men det är nog för alla minnen.. Men efter .... är klar blir jag nog både gladare och stoltare över mig själv!!

Nu blir det hem, plugga sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. ?

Bild jag tog när jag och Emma skulle köpa saker till skolan.

Av korreh - 21 november 2012 07:15

Sitter på 10 över bussen på väg till skolan... Skulle ta 25 igentligen men blev inte så.. I helgen är det en mässa jag vill gå på och jag håller på att lacka ur nu!!! Hon jag skulle dit med måste tyvärr jobba så måste kolla vidare... Kommer bli skit ledsen/arg om jag inte får åka... Men tror jag vet en annan jag kan fråga ;)

Men men bara onsdag än så länge så det är bara att andas och se vad denna dagen bjuder på! <3

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards