korreh

Alla inlägg den 13 november 2012

Av korreh - 13 november 2012 19:40

Jobbat idag till fyra, längtade hela dagen tills i morgon för då börjar vi med mysiga jul musiken! Fast efter dom här dagarna som kommer så kommer man väl kunna alla låtar utantill i huvet...  

Sen när jag kom hem till Våla gick jag direkt till Sandra och Nicke och var barnvakt/hundvakt åt Ragge och Noah. Vi åt flingor, kollade på tv, ritade, läste bok och hade det mysigt. Hahaha sötaste Noah ville kolla på damm råttorna i damsugaren så jag fick förklara för honom att det bara kallas damm råttor och att det verkligen inte är riktiga råttor där i. Barn är så söta ibland!! Haft en super mysig kväll med Noah och Ragge så nu tycker jag att jag är värld lite kaffe, så kan kvällen bli ännu bättre.


Föresten så har jag precis gjort ansikts skrubb och nu ska duscha sen dricka kaffe!   


  

Bild på Ragge som jag tog förut.    

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards