korreh

Alla inlägg den 1 december 2012

Av korreh - 1 december 2012 20:42

Haft en mysdag med Sussi, Krull och Mikkan i Uppsala. Vi har shoppat och ätit super god mat tillsammans, på Cupido. Jag köpte nya underkläder, två par skor och över och under nagellack.

Sen när vi kom hem så gjorde jag ansiktsmask på mikkan, ansikts massage och hår massage sen smörjde jag in hennes ansikte med några alovera produkter som är super bra!!

Blir att sova här i kväll så vad som händer ikväll får vi väl se...

Puss <3

Bilder på det jag köpt kommer sen!!

Av korreh - 1 december 2012 10:04

God morgon!!! Jag och Dexter har kollat på nya julkalendern och jag tror faktiskt att den kan vara riktigt bra. Mamma är i Stockholm och shoppar (tror jag) med min faster Lena! Jag har precis ätit frukost det blev ägg som pappa stekte till mig. Nu är pappa framme och handlar för sen idag ska Stefan, Lenas man komma hit så ska han, pappa och Dexter ha en egen dag/kväll tillsammans. Själv funderar jag på om jag kanske ska dra till Tärnsjö?

Får väl se vad som händer nu blir det mysa med min Dexter i soffan, haha tror han blev lite ledsen när pappa åkte fram?

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards