korreh

Alla inlägg den 21 december 2012

Av korreh - 21 december 2012 17:16

Snart blir det dags att åka fram och köpa hårfärg, godis och pizza med Hanna sen ut och gå med Ragge! Sen ska jag även träffa min storebror Jompa idag som kommer hem från Norge och Anton en kompis som har varit i Thailand och tränat så ska bli kul att se hur han ser ut!!

Fin bild på Rons armband, det står- Tuff Bransch!! :) <3

Killarna ska dra till Saloon i Gälve och äta så Hannis och jag kör tjej kväll! <3

Av korreh - 21 december 2012 15:51

Fredag idag så jävla skönt, snart julafton!!! :-D

Idag har jag varit med Tor och förutom det så har jag klippt håret och fikat. Snart kommer Hannis hit så får vi se vad som händer innan vi drar hem till Sandra för att gå ut och gå med Ragge. Senare ikväll ska jag även färga Hannis hår, kommer bli skit bra! Men nu ska jag mysa med Dexter innan Hannis kommer! Hihi vi har även fixat julgranen idag! <3

PS: Sjukt jävla lack just nu på H-ungar
som tror dom kan skriva och säga vad dom vill. Diss till er era jävla fittor!

Ha en bra dag ni andra :) <3

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards