korreh

Alla inlägg den 6 december 2012

Av korreh - 6 december 2012 15:12

Hej hej! Jag tänkte skriva lite om mobbning idag...

Vad tycker ni om mobbnining? Jag hatar det.. Jag förstår inte människor som kan mobba andra. Men
mobbning och säga vad man tycker är så klart skillnad men det jag menar är att människor som skriver hora eller slår någon annan eller slänger saker på någon annan är inte okej! Hur kan man inte förstå att den man mobbar blir sårade? Vissa tror att det är okej att mobba andra för att dom inte ser ut som andra, men alla är ju olika! Varför kan inte alla människor acceptera att alla är olika och att det är okej att vara annelunda.

Man behöver inte umgås med alla eller älska alla men man behöver inte mobba dom man inte gillar!

Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad! <3


Bilden är inte mobbning bara att man förklarar hur just dom här ser ut! (:

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards