korreh

Alla inlägg den 3 december 2012

Av korreh - 3 december 2012 17:47

Att vara sjuk suger... Men haft det ganska mysigt i alla fall. Hannis, mamma, jag och Lina har ätit tomte gröt idag och jag har plockat lite på mitt rum tillsammans med mamma. Sen har även mamma bäddat rent min säng, så jävla skönt med ny bäddade sängar. Sen har jag målat naglarna med mitt nya nagellack som jag köpte på mässan. Jag är inte så duktig på att måla naglar... men färgen var fin!! Det ser typ ut som nagellacket är röd, lila, svart och brunt samtidigt, super fint! Super nöjd med mitt rum nu föresten förutom med möblerna men det går ju att fixa. Älskar min säng och mina nya tapeter i alla fall!!

Sen har även Lajla varit här idag och fikat med mig och pappa. (:

Lägger upp bild nu på allt jag köpte i lördags förutom trosorna. Men tänkte bara tipsa lite på den där bh att den är super skön, bra i storleken vilket bhar inte brukar vara tycker jag och den är i från H&M och det är även trosorna
också, sådana som passar till bhn om någon skulle vara intresserad över att veta det. Bh kostade 199kr om ni vill veta priset.

Nu blir det tv och kanske göra ansikt skrubb lite senare. Vad ska ni göra ikväll då? Puss <3

Av korreh - 3 december 2012 12:37

Förlåt att jag inte har bloggat så mycket i helgen...

Haft en mysig helg med mina älsklingar i alla fall. Lördags shoppade jag lite i Uppsala. (Lägger upp bilder senare på vad jag köpte) Sen sov jag även i Tärnsjö från lördag till söndag hos familjen Forsberg. Vi hade tv mys hela söndagen och åt godis, varma mackor och varm oboy. Sen gjorde jag även ansiktsmask på Mikkan i lördags och samma sak på Krull fast på söndagen, men krull fick även ansikts skrubb.


Idag är jag hemma från skolan, sjuk...
Men ingen fara med det för jag har nya fina tapeter i mitt rum som min gulliga kusin fixade upp igår till mig, tack! Men just nu ligger jag framför våran nya tv med Dexter och väntar på att tomte gröten ska bli klar så att jag, Hannis och mamma kan äta tomte gröten tillsammans framför tv och bara ha det mysigt! (:

Sen funderar jag på om jag ska fixa naglarna lite senare... med mina nya nagellack. (: <3

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards