korreh

Alla inlägg den 5 december 2012

Av korreh - 5 december 2012 16:54

För alla som har missat så finns det en grupp på facebook som heter hästar finns inte och dom stödjer även vetenskapen om att en häst är en fruk. Dom säger även att en häst är en fruk
som inte finns.

En tjej försökte driva om att hästar inte finns (hoppas i alla fall att hon driver för hon var dålig på att både låsas gråta och allt annat. Bland det tråkigaste jag sätt faktiskt) Inte roligt någonstarns tycker jag! Men om hon nu tycker det är kul så får hon väl tycka det jag tänker inte göra som vissa och säga elaka saker, förklarar bara vad jag tycker om klippet. Det är faktiskt det tråkigaste jag någonsin sett på youtube!!!

Har ni sett klippet och vad tycker ni?

Hon förklarar bland annat att det är hon som liten på bilden...


Av korreh - 5 december 2012 13:43

Det är inte alltid så lätt att vara glad, men man måste tänka framåt för att orka med dag efter dag.

Av korreh - 5 december 2012 09:38

Började morgonen med ARGI+ smothie och att kolla på VAKNA! Med The Voice! Nu kollar jag på tv tillsammans med Dexter. (:

Förutom detta så har jag PANIK!!!
Jag vill träna träna träna!!! Men jag
vill inte träna på gymmet i våla för det finns så lite grejer där och man känner ju alla haha (jag har dålig kondition) Pinsamt... Men den blir ju knappast bättre när jag ligger här... Nu kan man ju typ inte ut och gå heller som att det är så mycket snö.. så jag funderar på om jag ska ta med Elsa min kusin ut någon dag och åka skidor. (:

Fler tips på bra träning som är kul? (:

Jag gillar att träna men jag är för lat för att träna... HAHA! Men i veckorna är man ju helt slut efter skolan och på helgerna vill man ju vara med sina vänner. Man vill ju veta att man gjort något kul med livet därför vill i alla fall inte jag träna på helgena. (:

Måste börja träna igen!!!

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards