korreh

Alla inlägg den 23 december 2012

Av korreh - 23 december 2012 19:02

Idag har jag varit med min storebror Jompa och Anton vi har varit i buckis sen så har vi kollat på tv och fixat lite med Jompas kläder plus ätit pizza. Nu ligger jag hemma i min säng och väntar på att det ska bli en ny dag. Jag lägtar inte ens till julafton längre, förstår lixom inte ens meningen med julafton... Insåg det idag!!!
Imorgon är det julafton är det inte meningen att man ska vara glad idag i så fall? Jag är i alla fall inte ett dugg glad... Bara låta dagarna sväva förbi till livet säger hejdå och skita i allt annat. Nu ska jag ligga här i min säng med tända ljus och hoppas på att alla dagar bara försvinner. Godnatt!

Av korreh - 23 december 2012 00:19

Haft super mysig kväll! Tv och fika med mamma sen film mys med mamma, pappa, Anton och Jompa! Och nu är jag i Tärnsjö hos min älskade vän Krulliiiisch! Vi ska glo på film, äta godis och dricka cola.

Puss på er mina älsklingar och sov gott, dröm om mig :-D

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards