korreh

Alla inlägg den 14 december 2012

Av korreh - 14 december 2012 20:50

Fixade Sara och någon annans naglar idag i skolan. Det blev fransk manekyr sen plockade jag även lite ögonbryn idag. Sara ska på julbord så därför gjorde jag henne lite finare. Första gången jag gör fransk manekyr, men blev faktiskt helt okej. Sara hade köpt som en penna på Åhlens som man kan måla på naglarna med, super bra och lätt att jobba med!!

Förutom det där så har jag ätit kräftor med mamma och pappa ikväll, mys!
Nu blir det tv sen sova tror jag.

Mamma hade också köpt face- alovera tvål som är skit bra!!! Något ni borde pröva!

Sen har jag även pratat med min kära vän Mårten som det var sjukt länge sedan man hörde något av... Ska kanske till Uppsala och träffa han i morgon men vi får väl se, Hoppas! (:

Men nu ska jag glo tv så hoppas ni får en grymp kväll. Puss!!

Av korreh - 14 december 2012 14:36

Fredag = nu är det helg!!
Så vad ska man hitta på denna helg då? Kanske dricka? eller ska man ta det lungt? Sitter på bussen hem nu i alla fall så får vi se vad som händer idag. Först blir det i alla fall HEM!

Vad ska ni hitta på? (:

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards