korreh

Alla inlägg den 9 december 2012

Av korreh - 9 december 2012 16:06

Hej bloggen!


Varit sjuk för länge nu   Men ska till skolan i morgon   

Hatar att bara ligga hemma så jävla tråkigt!! Gillar inte att vara i skolan heller, roligare att vara ledig men men snart helg igen! PLUS bara 15 dagar kvar typ till julafton! LÄNGTAR!!! Jag tycker det är super mysigt med julafton, träffa släkten, äta god mat och massa julklappar!!!   


Snart nyår också!! Undra vad man ska ha för nyårs klänning i år då? Jag funderar på en paljettklänning men jag vet inte. Nelly.com hade en jätte fin paljettklänning som jag gillade men jag känner mig osäker. Så typiskt mig om jag köper och inte använder den, gör alltid så... Måste nog köpa nya klackskor också. Jag har klackskor men aldrig fel med nya.    Vad ska ni ha på er då? TIIIPSA!        

                                                  
                                            





Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards