korreh

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av korreh - 1 mars 2013 13:22

Ligger i soffan och kollar på tv. Är helt slut i kroppen... Pratade nyss med mamma i telefon och hon får inte komma hem idag som vi hade hoppas på. Imorgon eller på Söndag kanske hon får komma hem istället, hoppas det! Nu ska jag kolla på tv, äta kiwi och försöka sova lite. Hatar att vara sjuk speciellt när jag vill träna och det är super fint väder ute! Solen gör mig i alla fall lite gladare och piggare. Jag har i alla fall orkat tvättat, bytt sängkläder och städat lite i mitt rum idag. Jobbigt det är att vara sjuk när man vet att man har massa att göra... Nej men vi hörs i kväll eller i morgon.

Puss // Josefin

Av korreh - 1 mars 2013 07:44

Idag är det fredag men jag är fortfarande sjuk... Kände mig duktig som ändå tvättade 5-maskiner tvätt igår. Har en i nu sen så ska jag äta frukost när den är klar. Även om jag är sjuk så måste ju mamma ha rena kläder när hon kommer hem och pappa också. Mamma vet vi inte än om hon får komma hem idag eller inte men hoppas det! Fortfarande tränings värk föresen haha känns bra! Och nyttigheten fortsätter åt ingenting onyttigt på hela dagen igår vilket är bra gjort av mig! Jag äter ju godis och kakor varje dag i vanliga fall utan att överdriva. Nu i början blir jag extra supen på det och dom dagarna jag inte ätit något onyttigt har jag blivit lättare sur och arg men det går väl över. Kämpa på!!! Frukost idag blir yoghurt utan flingor idag, nyttig macka med skinka och tomat på eller bara ägg på mackan vet inte än och till detta ett glas vatten. Fattar inte hur det kan vara så svårt att bli nyttig... Jag har i alla fall frukt hemma det är ju gott på sitt sätt... ajaa det blir väl bättre med tiden hoppas jag.

Nu ska jag ta ut tvätten sen göra frukost!

PS: Sötaste Miranda var här igår <3

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards