korreh

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av korreh - 2 mars 2013 17:24

Inte äta onyttigt, inte göra av med pengar och ligga sjuk i sägen fyfan snart dör jag! Om jag får bestäma vilket jag alltid typ gör så ska det bli en riktig rolig ute kväll med min finaste vän Mariell efter Top model sverige event VIP som är i april. Denna bild jag lägger ut nu berättar exakt vad ja känner för just nu!

Av korreh - 2 mars 2013 16:10

Nu är mamma hemma från sjukhuset!! Hon mår bra, kan gå ganska bra och sådär så det känns ju kul. Själv är jag fortfarande sjuk... Hade feber igår kväll senast men ändå åkte jag en snabbis med Jompa till stan idag för att kolla om jag kunde hämta ut mina betyg från praktiken men hon som ska ge mig dom var inte där. Fick lite fin mat i mig idag i alla fall men man får väl äta onyttigt en gång när man är sjuk i alla fall... Men så fort jag blir frisk blir det gymmet!! Skulle även på aloe vera visning idag men ville inte smitta dom som var där och jag känner mig inte så pigg före. Jobbigt det är när man vill gör någonting man inte kan och verkligen sett fram imot. Men jaja det kommer säkert fler chanser någon gång. Nu ska jag kolla på Snooki & JWoww på MTV sen läsa en tidning eller något medans jag väntar på att tvätten ska bli klar!

puss // Josefin

(dåliga bilder men det får ni leva med)

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards