korreh

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av korreh - 16 mars 2013 23:02

Idag har jag varit med Ida min kusin Theos flickvänn. Vi har varit ute och gått, spelat spel, fikat, ätit mat, kollat på en jätte bra film, pratat och jag har prövat lite nytt smink och penslar jag ska köpa som jag kommer tipsa om sen. Varit en super mysig dag. Första gången jag varit med henne själv, super kul :) Har även fått hem och läst Åhlens nyaste tidning och målat naglarna idag.

Imorgon är det söndag så jag funderar på att kanske träna då men vi får väl se, skaffa ork Josefin!!!

Av korreh - 16 mars 2013 07:05

Vaknar upp med humöret på topp, förutom huvud värk så känner jag mig super glad idag! Hade en super dag med Therese igår! Dom där Lisa jeansen från Gina tycker jag att ni ska köpa! Dom går bara ut sig runt magen tajt annars så dom är suprt sköna! Mitt nya torrschampoo luktar supet gott också och älskar mina nya örhängen! Sen köpte jag födelsedags present och krya på sak åt Mariell ju, hoppas hon gillar det. Men bästaste igår var i alla falla att jag hittade jeans, träffade bästaste Therese och fick en sjukt jävla bra födelsedags present! :) <3

Solen lyser även idag och snart ska Therese och jag ut och gå med hennes föräldrars hundar innan vi åker till Våla! LOVE!! <3

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards