korreh

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av korreh - 8 mars 2013 18:56

Alla ni som har missat Sagan om Jockiboi tycker jag att ni kan gå in på youtube och söka på Sagan om jockiboi och om ni inte orkar lyssna på del 1 eller 2 så lyssna på del tre för där börjar han med att berätta om sitt liv. Dom flesta som tänker på Jockiboi tänker en kille som gillar slynor, lägger upp dagens runkbilder, skandal bloggare, rolig kille, fest kille och en massa sådant. Men i Sagan om Jockiboi berättar Jockiboi om hur han växte upp och blev den han är idag. Jag måste säga att han har varit med om mycket, han kämpar just nu för att sluta med droger och jag var jätte nära på att börja gråta när han berättade allt. Jag vill inte berätta mera om detta för tycker han kan få berätta själv men kolla på den så lovar jag er att ni som säger att ni hatar era föräldrar och massa får en annan syn på det hela! Och jag kände själv igen mig när det gällde vissa saker som han sa. kolla in Sagan om jockiboi!! ALLA!! :)

// Josefin

Av korreh - 8 mars 2013 16:58

Tralala imorgon är ingen vanlig dag för i morgon är det min födelsedag hurra hurra hurra!!! :)

Nu firar jag kvinnodagen med jordgubbar och glass. sen efter det blir det kaffe. Orkar inte vänta på att kaffet ska bli klart så börjar med detta. Snart ska jag tvätta och städa lite så jag gör fint tills i morgon. Förutom detta har det inte hänt något idag. Varit en jobbig skoldag idag precis som det blivit nu på sista tiden. Orkar knappt med skolan känner jag. I mina ögon så hatar jag verkligen skolan... Vissa saker gör skolan så dålig. Jag hoppas på att få byta utbilldning efter sommaren så kanske jag kan få hoppa av redan nu för jag orkar inte detta!! Som att detta är ett fritt land och min blogg så kan jag ju säga exakt vad jag vill och tack vare någon så görs min nu skolgång till mitt första jobbiga år igen. Kommer någon elev in nu och beställer något då skulle jag hällre ta livet av mig en att stå där med (.....) som pratar med dom hela tiden och har berättat för mkt om våran skola, Fuck mitt liv ibland!!!

Hoppas det blir annan utbilldning efter sommaren!!!!


// Josefin

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards