korreh

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av korreh - 3 mars 2013 14:44

Idag har jag tvättat, små städat, lagat mat och gjort chokladbollar. Snart fyller jag ju år så jag har fixat lite. Ska snart dricka kaffe som ja precis fixat och äta några chokladbollar med mamma och pappa. Elsa tog nyss bussen hem men hon hann smaka på min mat och några chokladbollar och den gillade hon så det var ju bra. Nu ska jag kolla på skidor och fika!

Puss

// Josefin

PS: min mosters kille kom på 414de plats på vasaloppet och det är ju ganska bra! :) tror det i alla fall det var i alla falö inte smäre. Bra jobbat Tobbe! :)

Av korreh - 3 mars 2013 11:06

Hej bloggen! Idag mår jag bättre men inte super bra. Jag ska snart gå och möta Elsa min kusin vid bussen så får vi se hur det kommer att gå. Tänkte att det kanske är bra att pröva att ut och gå lite för om ja klarar det då orkar jag med skolan i morgon men om det känns för jobbigt då klarar jag inte av att gå i skolan i morgon. Men nu ska jag möta Elsa hörs senare!!!

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards