korreh

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av korreh - 24 mars 2013 11:36

Kollade på Nyhetsmorgon nyss. maria montazami var där bland annat och berättade om att hon ska dansa i let's dance så hon övar för fullt just nu. Kommer bli super kul att se henne dansa, hon är ju lixom hur gullig som helst!! Sen så bakade dem massa påsk godis så är super sugen på det just nu haha såg så jävla gott ut. Nu ska jag kolla på tv för Jonas Hallberg är på tv, LOVE!! Sen idag kommer mormor hit och äter. Glöm inte att
det är våffel dagen i morgon!!!

// Josefin

Av korreh - 24 mars 2013 07:38

Igår så blev det en hemma dag tillsammans med mamma. Eller först var vi ju och shoppade. Party glas, en ängel, björn borg tränings tröja, strumpbyxor, skor, nagellacksremover, örhängen till mig. lite leksaker till Elias och lite födelsedags presenter åt Mariell. Sen var jag ute och gick med Dexter igår och sen med en tjej kompis killes hund. Sen åt jag även Thai mat med mamma igår och beställde nya converse, tränings byxor och en skjorta.

Just nu kollar jag på tv och äter frukost. Smothie och macka.

Smothie-
natruell yoghurt, hallon,argi+ och havregryn

havregryn gör den mera mättande och argi+ är ett pulver med massa vitaminer från aloe vera.

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards