korreh

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av korreh - 9 mars 2013 20:30

Haft en super bra födelsedag! Massa mysiga folk men saknade mitt gudbarn och underbara vän Mariell <3 Fått en massa men visar det i morgon istället! Nu blir det bara bilder som Hannis tagit på mig och min tårta! :)

Puss // Josefin 19 år!! :)

Av korreh - 9 mars 2013 07:59

Måste berätta att jag också fick premenation på Sofis mode! Plus att 3 dagar innan jag födes dog min moster Ann! Massa kärlek till dig Ann <3

Nu blir det frukost sen baka kladdkaka, fixa tårta plus en massa mera! :) <3

Av korreh - 9 mars 2013 07:51

Hej bloggen!
Idag är det min födelsedag ett stort grattis till mig! 19 år idag!! Jag fick en bok förut av pappa om ni minns det i för tidig födelsedags present. Den heter (Bodylicious! Så får du din drömkropp.) Skriven av Sofi Fahrman och Julia Fors. Sjukt bra bok!!! Sen imorse fick jag ett litet brev av mamma där det stod att jag ska få smink i födelsedags present så antingen blir det smink från Make up store eller från bodyshop. Mineral smink ska det i alla fall vara och något som får min hy att må lite bättre. Mamma hade ångest att jag inte fick något i morse sen kom hon på att jag skulle få en pentur kudde till min pentur madrass, men det kom hon på i morse och den ligger hemma hos mormor haha! Sen så ska jag få ett 20 resers busskort också så denna morgon börjar bra förutom att mamma har ont i magen och min finaste vän Mariell är ny opererad så kan inte träffa hon och Elias nu. Tänker massa på dig Mariell! Hoppas vi ses i morgon <3

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards