korreh

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av korreh - 26 mars 2013 15:55

Efter en lång dag hos doktorn så ska jag snart få tabletter och en ny tid. Är super sugen på godis nu men duktiga jag hoppar över godiset. Men där i mot har jag ätit en pigelin idag och en pigelin inehåller 50 kcal... Gympa i skolan i morgon så får träna bort den då!!

Igår så skrev jag mejl till Nasser och fick svar så snart någon dag ska han ringa till mig. Längtar!! Men i morgon ska jag ha möte i skolan. Jag längtar inte direkt till det men skönt om man kan lösa saker och ting.

Nu ska jag dricka kaffe och läsa solo. Blir hård träning fram över för idag blir det pannkaka... När jag gick första året på gymnasiet så åt jag godis varje dag plus ett vinebröd varje dag i skolan och då menar jag verkligen varje dag. Haha så mycket som jag åt/äter så är det knaz att jag inte blivit en tjockis! Jag äter fortfarande en massa kan jag ju lova och det är inte bra, haha!!

Nu blir det kaffe och solo :)

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards