korreh

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av korreh - 6 mars 2013 18:09

Sjukt trött... Nu ska jag ta det lungt hela kvällen! Så fort tvätten är klar så ska jag ta ut den sen sova!!! Det som händer ikväll är att läsa Sofis Mode! Detta har varit en dryg/arg dag och samma sak kommer hända i morgon och restan av hela skoltiden också... Orkar inte!!!! Imorgon på gympan hoppas jag att det blir boxning för ända sättet för mig att lugna ner mig när jag är så här arg på massa olika människor är att slå allt jag kan så varför inte på en boxningssäck?

Hoppas jag är gladare i morgon...

Hade mys middag med storebror i alla fall så det var ju gulligt av han att bjuda lill syrran må ja säga.

// Josefin

Av korreh - 6 mars 2013 16:02

Började morgonen med att träna, gick bra, tror jag. Förutom det har jag varit fett lack idag, höll mig lugnare än vad jag brukar =vuxen poäng till mig idag! Vissa människor orkar man verkligen inte med... Men ajaa det är fint väder, jag har Syster sol i lurarna, sitter på bussen och snart ska jag kliva av i Harbo för att storebroe Jompa ska bjuda på pizza. Efter denna dagen är jag värld det! Lack tjej som kanske snart blir glad säger puss hej så länge!

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards