korreh

Alla inlägg under oktober 2012

Av korreh - 27 oktober 2012 02:52

Glömde berätta!! Träffa Danne och Håkans också lite snabbt mycket trevligt!!


men haha jag och Krille gick in på en affär typ och skulle fråga om vägen men svaret av han i kassan som vi fick var: Jag vet inte... Jag är inte här i från... men fråga killarna där borta! (:
Vi frågade även dom men dom viste inte heller och såg lite knazigt på oss.

haahaha vadå inte här i från? ><

Nej seriöst nu ska jag sova för ska träffa socker pullan i morgon! Puss <3

Av korreh - 27 oktober 2012 02:41

Hemma från mässan nu!! Hade skit kul, såg massa roliga saker bland annat typ snygga kläder,sexleksaker och strippor!!!! Blev knaz på vägen dit... vi körde fel och massa men vi hittade i alla fall till sist hjälp av en gps. Hade sådan tur så David (tror han hette så) körde hem mig i sin bil. Ååh han va så snäll och gullig. Han vågade inte köra fort för han hade dyrbart lasst (mig) så sjukt gulligt sakt ju! Nu är jag i alla fall hemma och faktiskt tro det eller ej så köpte jag ingenting. Mariell köpte en ..... åt ............... haha!! Sen köpte hon trosor och en hatt som jag prövade. Sjukt snyggt var ju typ allt hon köpte!!

Själv tog jag lite ballonger på Max när vi drog hem efter alla hade ätit. Hoppas det var okej annars kan jag ju bara säga att jag blev i alla fall glad!! (:


Nu blir det sova! Puss <3

Av korreh - 26 oktober 2012 17:45

Erotika mässan eller vad det heter är det som gäller ikväll!! Bussen på g mot Heby nu där jag ska möta upp Mariell och några till sen vidare till Stockholm. Röja satan ikväll bby!! Bilder kommer sen!!!

Dålig bild men laddar upp den ändå, svårt att ta bild när man sitter på en buss!!! <3

Av korreh - 25 oktober 2012 20:23

Av korreh - 25 oktober 2012 19:59

Av korreh - 25 oktober 2012 19:58

Av korreh - 25 oktober 2012 19:34

Precis kommit hem!! Varit och hälsat på Noah och Sandra! Vi åt korv, byggde koja, dansade och klädde ut oss. Funderar på att köpa korsetten och tomte dräckten av Sandra, vad tycker ni? Ni kan ju smsa eller skriva på fb om ni inte vill komentera här!

Nu blir det duscha, ta fram kläder tills imorgon och sova!! <3

Hoppas alla bilder laddas upp nu. Haft lite problem med det som ni nog har märkt...

Av korreh - 25 oktober 2012 08:30

Sitter på bussen, på väg till jobbet. Var ju ute och gick igår med Elsa och gissa vad? Ingen träningsvärk!! Var sjukt orolig över att få det som att jag ska jobba till klockan 16 idag. Hade aldrig orkat jobbat om jag hade träningsvärk så är grymt glad och nöjd!!! Men bättre blir det!!, ska äta kyckling sallad idag fast ingen dressing till för vill ju börja träna och äta bättre så hoppas jag orkar fortsätta såhär nu då! (:

Tror det kommer bli en riktigt bra dag idag! Även solen är framme vilket jag älskar!!! <3

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards