korreh

Alla inlägg under oktober 2012

Av korreh - 18 oktober 2012 17:04

Varit på Willys med skolan idag och pratat massa om hur det är att jobba i en affär och vad man ska tänka på. Han från Willys som berättade var jätte duktig på att förklara och det var väldigt mycket nytt man lärde sig.

Snart börjar jag på Åhlens också, får
väl se hur det går? Men jag tror att det kommer gå bra.

Nu väntar jag på att pappa ska fixa pannkaka åt mig och sen blir det läsa sofis mode och dricka kaffe efter maten! <3

Föresten kolla vilken fin blid jag tog idag <3

Av korreh - 18 oktober 2012 11:50

förlåt för att jag inte bloggade igår men hade bättre saker för mig. Men mötet med politikerna gick bra, bättre än jag trodde!!! En politiker som jag träffade där mindes att han hade träffat mig förut och jag sa massa saker om skolan som han blev väldigt påvärkad av, så nu har vi planerat lite saker. Längtar och hoppas att det ska bli lika bra som jag tror.


Läste sofis mode och hittade coolaste hjälmen!! Det ser ut som en krage
sen så om det händer något blir det som en airbag, så här ser den ut när airbagen kommer fram!

Av korreh - 17 oktober 2012 09:41

Hej alla!! Ska på möte och träffa massa politiker vi ska prata om hur vi kan för bättra skolan!! Hade helt glömt bort det så snart ska jag dra iväg, bloggar sen om hur det gick!!


Var även hos Laila igår super mysig. Vi kollade tv och åt massa gott!!

mobbad bild men men..

Av korreh - 16 oktober 2012 11:58

Gjort födelsedags present åt Jompa nu från mig och Nenne, blev helt okej. Linjie bjuder på kaffe idag igen, Gott!! Blev fett lack när jag skulle göra presenten för allt blev knaz först men den blev ändå fin tycker Nenne!!

Fått nytt paraply av mamma igår, helt svart och litet så jag kan ha det i handväskan!! (:

Av korreh - 15 oktober 2012 22:15

Precis tagit bort sminket och lagt mig i
sängen... Varit hos Simon idag och träffade Simon, Jonte och David, mycket trevligt!! Vi spelade data spel, skit läskigt och konstigt vare om någon gubbe som dök upp i vit mask och man skulle hämta några pappers saker som det stod något på och gubben i masken typ följde efter en!! Sen kollade vi också på film skulle vara skräck film men skrattade mest..?

Ska sova snart men bloggar i morgon igen!! Sov gott!!


Kaka jag åt när Mikkan fyllde 17år! <3

Av korreh - 15 oktober 2012 12:03

Mamma skulle till Uppsala idag och kolla saker med magen tror jag? Hon har ju gjort någon grej så hon skulle bli smal så hon är/varit i Uppsala och kollat lite med magen idag så jag hade sådan tur så att jag och Theo min kusin kunde åka med min mamma och min moster istället för att åka buss en timme till skolan. Nu sitter ja i skolan och dricker kaffe som Linjie bjöd på, gott!!! Har snart matte inte lika roligt men är väl säkert bra att kunna...

bloggar mera sen!! <3

Av korreh - 14 oktober 2012 13:08

hemma hos Miranda,Matte och Ida. Lekt massa med Miranda men hon blev så trött och slut så hon somnade, haha söt hon är!!! Sen har vi väl druckit kaffe och ätit glass här hemma!

Av korreh - 14 oktober 2012 10:18

Blev för trött så orkade inte hänga med på rally idag...Hade inte tagit mina vittaminer igår så är tröttare än vanligt idag... På väg till Miranda och Ida nu ska dit och hälsa på för det var ett bra tag sedan jag var där... Men kanske ska träffa min älskade och saknade Mikkan ikväll i alla fall, hoppas på det <3

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards