korreh

Alla inlägg under oktober 2012

Av korreh - 7 oktober 2012 19:15

Hemma nu! Min mamma har vait super duper duktig och bäddat rent min säng, hon lät säng kläderna hänga ute så nu luktar dom super gott! Hon har även målat om köket idag och köpt nya fina lampor! Nu kollar jag på tillsammans för världens barn... Helt sjukt hur vissa har det... Jag tycker att flera borde skänka pengar för att 50-100kr är inte mycket men dom får mycket för det! Alla barn borde få en barndom, man ska inte behöva gå från barn till vuxen direkt... Är man barn ska man få vara barn, är man tonårig då ska man få bete sig som det och när man är vuxen då vill man väl känna att man gjort allt man vill med livet. Men det roliga i livet försvinner ju inte bara för att man blir vuxen det beror ju på vad man gör av livet!!

Av korreh - 7 oktober 2012 18:53

Hemma nu! Min mamma har vait super duper duktig och bäddat rent min säng, hon lät säng kläderna hänga ute så nu luktar dom super gott! Hon har även målat om köket idag och köpt nya fina lampor! Nu kollar jag på tillsammans för världens barn... Helt sjukt hur vissa har det... Jag tycker att flera borde skänka pengar för att 50-100kr är inte mycket men dom får mycket för det! Alla barn borde få en barndom, man ska inte behöva gå från barn till vuxen direkt... Är man barn ska man få vara barn, är man tonårig då ska man få bete sig som det och när man är vuxen då vill man väl känna att man gjort allt man vill med livet. Men det roliga i livet försvinner ju inte bara för att man blir vuxen det beror ju på vad man gör av livet!!

Av korreh - 7 oktober 2012 18:10

Sitter i bilen på väg hem från Tifen... avslutade dagen/kvällen med Krull och Mikkan med bullar och varm oboy, sjukt mysigt!! När jag kommer hem då ska jag hjälpa mamma med min matlåda ( krydda maten ) sen blir
det skriva matlista för denna vecka och sen duscha. Hoppas att ni också har haft en bra/mysig söndag!!

( Tifen= Tärnsjö )

Av korreh - 7 oktober 2012 12:48

Solen lyser, Kalle Blomkvist på tv, täcke/filt i soffan sen chips och läsk på det!!! Kan det bli mysigare??


Haha skulle läsa en rolig sak för Mikkan och Krull igår men dom lyssna inte, istället pratade dom med varandra... Lägger upp bild på det roliga så ni förstår det komiska i det hela. Hittade detta på fb och jag skulle förklara att detta händer nog alla men ja då hände det mig haha!! (:

Av korreh - 7 oktober 2012 11:29

Jag och Mikkan ligger i soffan under
täcket och kollar på Ronja rövardotter. Sjukt bra film och dom där rumpnissarna är så söta!! Började morgonen med macka, oboy och kaffe och snart är det dags för pannkakor, gott!! Idag börjar även nya säsongen av Sol sidan hoppas det är lika bra som alltid!!

Hittade en kudde som passar mig!!

Av korreh - 6 oktober 2012 23:21

Sitter hemma hos krull och chillar med massa folk, trevligt!! Haha krull hittade en bild på mig på hennes dator... Detta är såklart en skämt bild vi tog 2009 när jag alltså var 15/16 år gammal och jag har Krulls brillor, väst och sen sminkade jag bara på läpparna! Haha älskar att hitta sådana här gamla bilder och se hur mycket man har förändrats!

Av korreh - 6 oktober 2012 08:09

Uppe med tuppen, vaknade innan 6 i morse... Nu äter jag frukost det blev kex, advokado blandat med crem frash sen kaffe och min vanliga smothie till det. Gott! Ska nog dra mig upp till gymmet snart tror jag så att jag gör något vettigt idag sen blire att dra till Tärnsjö!

Bättre bild på min morgon smothien!<3

Av korreh - 5 oktober 2012 17:25

Äntligen helg! Just nu ligger jag och Dexter i min säng och väntar på att mamma ska fixa varma mackor med svamp stuvning och ost på åt mig, sjukt gott!! Var ju på möte hos Åhlens idag och jag tror faktiskt att det gick bra, det kändes i alla fall som det. Nu blir det macka och Sofis mode. Känns som en riktig mysig fredag kväll. Tror faktiskt att jag ska plugga ikväll också och hyra en film på tvn!


haha jag och min älskade Dextroo!

Presentation


Hej hej!
Du har kommit till min bloggvärld som Korreh! Här kan du läsa om min vardag och mina intressen mm...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards